Bild Av Universum

Om jag ritar en bild av gud eller universums gudomliga kraft, hur skulle den se ut? - Rita skulle vara svårt för mig för jag är inte så duktig på att rita haha. Men jag tror bilden skulle symbolisera ordet styrka. För att ge människan styrka i livet vid morgånger eller dåligt mående så att man har orken att klara sig i genom tuffa tider och hjälpa till att välja rätt riktning i livet.

Vad berättade min familj och vänner för mig om bön? - Det är ingen som har pratat något speciellt om bön. Och sen har jag lite svårt för det här med bön för den enda gången jag kommer ihåg som jag verkligen bad till någon som finns där ute att min bror skulle komma tillbaka och varför den guden som finns tillät min bror gå bort, speciellt när han va så ung och hade mycket kvar att ge här på jorden. Han var bara 21-22 år, varför tog dom han i från mig? varför lämna sån smärta och sorg i mej när han hade fått kunna leva hur många år till som helst. Usch vad jag saknar honom! Om det nu finns en gud varför svarade inte han på min bön då?

 
Taggar: 12-steg, beroende, universum;

Kommentera inlägget här :