Varför bloggar jag?

Varför bloggar jag? För mig är det lite grann som att skriva dagbok eller en bok om vad som händer i mitt liv, mitt nyktra liv och vad jag tycker om att göra eller vad jag får för frågor i behandlingen. Det kan kännas skönt och kunna öppna upp och våga skriva saker som jag annars hade hållit för mig själv. Så för mig är bloggande verkligen en EGO BOOST att jag vågar öppna mig mer och mer, även att jag vågar lägga ut bilder på mig själv som jag nästan aldrig gjort tidigare. Och jag har bara mötts av positiva människor som gör mig dag med att fina kommentarer.

Varför fortsätter jag? för att det får mig att må bra och inte kännas lika instängd i min negativa bubbla och de kommentarer jag får gör mig glad att jag vill fortsätta att dela med mig av vad som händer i mitt liv och mina intressen som är skönhet. Det enda jag måste bli bättre på är att ta lite mer bilder på mig själv och annat som händer i vardagen. Det är roligare med en blogg mer bilder så klart :)

 
Taggar: bloggar, boost, ego;

Kommentera inlägget här :