Vuxet barn

Nu kommer jag börja med att lägga upp frågorna i steg 3 på vuxen barn 12-steg. Jag svarar på frågorna på det sätt jag tolkar dom, men inget är rätt eller fel här. Måste lära mig det, prestationsmänniskan kommer lätt fram när jag ska svara på frågor, men jag försöker att tänka på det :)

Bad jag till en Högre Kraft, men verkade inte få mina böner besvarade? - Från jag va lite kan jag inte minnas att jag har bad till någon högre kraft/gud, Jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket från min uppväxt då jag förträngt mycket men vet inte varför. Jag kommer i håg vissa bitar och jag minns mest från 13års ålder och uppåt. Men nu är ju inte mitt minne så där superbra överlag ^^.

 

 - Inte så mycket av vad jag vet, men när min bror dog så gav jag upp lite att det finns en gud eller högre kraft. Jag har varit i kyrkan efter det på dop men jag klarade inte av det psykiskt, alla känslor av sorg kom tillbaka. Lika när en speciell låt spelades upp på radion. Jag klarade inte det, men jag bet ihop.

Taggar: 12-steg, Må Bra, beroende;

Kommentera inlägget här :